بررسی دانش آموزشی-محتوایی و روش‌ تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی، و عقاید دانشجویان در مورد روش‌تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی در ایران

محمود رضا عطایی؛ عصمت بابایی؛ رضا طاهرخانی

دوره 6، شماره 1 ، تیر 1396، ، صفحه 27-1

https://doi.org/10.22054/ilt.2017.8417

چکیده
  بررسی نظام‌مند دانش آموزشی-محتوایی و روش ‌تدریس استادان زبان تخصصی دانشگاهی یک شاخۀ تازه در زبان­شناسی کاربردی به­ویژه در کشورهایی مانند ایران می‌باشد که در آن زبان تخصصی دانشگاهی توسط دو گروه از استادان با تخصص‌های مختلف، یعنی استادان زبان و استادان دروس تخصصی، تدریس می‌شود. تحقیق فعلی به بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های دانش ...  بیشتر